måndag 22 april 2013

Måndag morgon och en ny vecka väntar!
Skall under veckan syssla med att göra klart ett par bokslut och se till att alla deklarationer kommer ut till mina kunder för underskrift och inlämnande. Det finns visserligen möjlighet att även i år få anstånd med inlämnandet. Men det finns igen anledning att inte lämna in de deklarationer som in är klara. Själva deklarationen är inte något större arbete med, det är allt arbete som ligger bakom som är det som tar tid. Har man god kontroll på den löpande verksamheten är själva deklarationen gjort på någon timma. Annars kan det vara lite jobbigare.

Har ännu inte bestämt mig för om det blir ett bilbyte eller ej. Mycket lutar nog att jag lugnar mig ett år till. Men skall fundera lite till. Är det verkligen en Saab jag vill ha?

Nu väntar jobb.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar