söndag 21 april 2013


Idag har är det söndag och enligt många människor en vilodag. Det har också jag haft! Ätit lunch med sonen och varit ute på lite biljakt. Jag som bara skulle vara idag. Men vad menar vi när vi säger så. För mig är det att inte syssla med något som är planerat sedan tidigare. Att bara få göra det som faller sig i. Och inte har med jobb att göra. Visst att leta bil kan ha ned jobbet att göra för min del. Men det är också ett stort fritidsintresse som jag har eller kanske skall man säga att jag lider av det? Nej själv anser jag att detta är en tillgång och ingen last. Har även varit ute i skogen en sväng tillsammans med min fyrfota vän. Vi gillar att vara i skogen båda två och vi brukar tillbringa mycket tid där varje dag.

Sedan blev jag sugen på att sätta ner det på bloggen. Vet inte om det är någon som följer mig här, men det spelar ingen roll om det inte är en enda människa. För mig är det viktigt att synas om det är någon som läser det här. Att bara vara liksom. Min blogg kanske kan fungera som min mentala avslappningsplats på något sätt. Där jag är som jag är och inte spelar en annan person.

I veckan som kommer blir det mycket jobb och mina inlägg här kan bli lite kortare. Men lovar att skriva några sidor varje dag.

Glömde en sak har tittat på två bilar idag. En Saab 9-7x och en Mitzubisi Outlander. Får se om det blir något bilbyte. Men vårsolen lockar alltid till byte. Ska bestämma mig i morgon tänkte jag. Lutar mot ytterligare en Saab. Var visserligen en 08 men hade bara 6.000 mil på mätaren. Har inte bestämt mig men det kanske jag redannhar gjort!

Hörs i morgon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar